SEMESTER:)
Äntligen har vi nu semester... älsklingen gick i onsdags och jag idag. Nu gäller 4 långa, sköna lediga veckor tillsammans. Sååå skönt det känns:) Nu saknas bara lite skönt sommarväder...

Vi kommer att tillbringa mycket av vår semester hemma här i huset. Att bara njuta av att vi bor här och att vi har ett hus, det känns underbart.
Vi kommer att pyssla lite i trädgården och kanske kommer det upp ett staket på framsidan?

Nästa måndag (18/7) åker vi till Menorca. Det är jag och älsklingen som kommer att åka tillsammans med mina föräldrar och bror. Mamma och pappa fyller 60år i höst och därav lite extra anledning att åka iväg tillsammans.
Det ska bli så härlig att åka iväg och få lite "solsemester". Att bara få va och njuta utan några måsten.
Det är fyra år sedan jag och älsklingen var på någon "solsemester", ska bli mysigt med sol och bad.

Nu väntar en skön fredagkväll med mys framför tv:n och god mat.

Skön semester på er.

//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Mr. Miyagi

Hej, vad hände med uppdateringarna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0