Tre veckor kvar...
....tills vi får tillträde till vårt hus:) behöver jag säga att vi längtar?!...
Fast jag har nog inte riktigt förstått att vi snart ska flytta. Vi har faktiskt börjat att packa lite, men mest sortera allt man har. Det är skönt att sortera och kasta bort det man aldrig använder eller en massa papper som är "gamla" och som inte behöver sitta i pärmar längre.
Vi har planerat flytt till den 14/5 och innan dess hoppas vi på att få in ett fönsterbyte och nya tapeter i vårt nya sovrum... hoppas att allt klaffar. Det ska bli såå mysigt med nytt hem och det är vårt alldeles egna (eller banken äger ju en stor del, men ändå är det ju vårt hus..:)
Det ska bli så skönt med trädgård och bara kunna gå ut när som helst och slippa va "fången" på fjärde våningen. Längtar...

Idag har det varit utbildningsdag på mitt jobb. Det har varit en heldag med fem olika föreläsningar och mycket bra sådana. Johan Plate var riktigt bra och vilken motivation man fick:) Dessutom har det förelästs om organdonation, myringoplastik och ortopedi. Jag var riktigt slut när jag kom hem så det var raka spåret in i sängen. Efter 1½ timme där så var jag lite mer människa igen:)

Älsklingen har de senaste veckorna varit borta mycket inom jobbet. Han har hunnit med både Örnsköldsvik, Vadstena och Åmål... Nästa vecka blir det en vända till Göteborg. Det är klart kul för honom att han får besöka olika kunder, men jag gillar inte att sova ensam. Har blivit så van att han ska ligga där bredvid och skydda mig om natten.

Nu väntar en skön fredagkväll och en hel helg tillsammans med älsklingen. Vi har inte speciellt bestämt men det lutar åt att få lite mer packning gjord.

Fredagsmys på er
//Pernilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0