Ullared
Så har man då varit i Ullared. Gårdagen var lååång och började med att klockan ringde 04.30...sen bar det iväg till Ullared tillsammans med mamma och två av mina mostrar. Hela dagen var i där och kom hem till Kristianstad igen strax innan 19...

Det var kul att komma dit och se hur det ser ut i verkligheten (har ju bara sett det på tv innan;) och det var ganska så stort. Fast jag måste medge och då kanske jag får en del folk emot mig men jag tyckte inte att det var så mycket att fynda där egentligen. Tyckte inte där var så mycket att handla och jag är nog en av få som kommer därifrån med ett kvitto på endast omkring 400kr, hihi... men jag "fyndade" ett par skor på scorett outlet bredvid...
Dagen igår var i vilket fall som helst hur bra och trevlig som helst och här kommer par foto från igår...
 
Ullared är stort..


Vi träffade på Morgan och ville föreviga detta...


Idag har jag tagit det lugnt och "återhämtat" mig. Jag träffade Linda och Amanda för en lunch idag och det är alltid lika trevligt:) Vi var hemma oss dem och jag och Linda fick en stund för att prata om "allt och inget". Så kul och mysig det är att få träffa sina nära vänner.
Vi måste bestämma tid för att ses snart, alla tre (L&H&P, med respektive) :)

Nu ska jag fixa lite med släktforskning och sen slötitta på tv.

KRAM
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0