Fredagsmys
Fredag igen och jag tycker om fredagskvällar. Då har man en hel helgs ledighet, tillsammans med älsklingen, framför sig. Fast att man är ganska så trött och sliten på fredagar så är det skönt, man kan bara lata sig i soffan och veta att det är sovmorgon imorgon:)

Älsklingen sitter just nu vid datorn och "jobbar" på en släktforskningssida som han bygger åt mig. Så snällt och vilket privilegium jag har som kan få sidan precis som jag önskar. Det är kul att använda den och se hur den växer fram. Tillägnar ganska mycket av min lediga tid just nu åt släktforskning. Just nu samlar jag på mig info och frågor som jag för hoppningsvis kan få svar på den dagen jag åker till statsarkivet i Malmö. Kul och så spännande med släktforskning, massa ny information att ta in och landa i...

Nu börjar Idol och fredagsfinalerna... och om en stund blir det middag. Älsklingen och jag kommer sen att softa i soffan och bara mysa. Livet känns riktigt skönt ibland:)

KRAMAR
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0