101010
Dagen började bra med sovmorgon och långfrukost. Just nu har vi dagstidning även om söndagar och det känns så mysigt att sitta och läsa tidningen med kaffe, även en söndag.

Sen satte jag och älsklingen igång med städning i lägenheten. Vi har dammsugit, dammat, putsat fönster och plockat undan rent allmänt. Dessutom hade vi tvättid under eftermiddagen och har fixat med dem och bäddat rent osv. Riktigt duktiga:)

Efter mat och dusch så är vi ganska så trötta och slitna just nu, men det känns skönt att här är så rent och undanplockat. Älsklingen kollar just nu på film (Iron man 2) och jag sitter bredvid i soffan...

Imorgon är det måndag och det betyder ny arbetsvecka. Denna veckan blir lite speciell för min del. Jag har nämligen tagit semester på tisdag och kommer att åka och besöka det gula varuhuset... Det är första gången jag ska dit och det är med delade meningar jag åker dit, men mest kul...Så på tisdag morgon bär det alltså av till Ullred. Tur att man är ledig på onsdag så att man kan vila upp sig...

Fortsatt skön söndag.
//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktiga ni är!! Ha det ríktigt kul på Ullared nu.. Är du inte helt slut på onsdag så står erbjudandet om fika på onsdag kvar. Kram

2010-10-11 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0