Sköna maj, välkommen...
...till vår bygd igen...

Ja så var det majmånad...var blir tiden av?...men äntligen är våren här med stormsteg.



Igår var det iallafall Valborg och det firade vi med Helen, Linda, Martin och Amanda. Vi (eller Andreas) grillade nere på gården och sen åt vi uppe i lägenheten.



Det blev grillad fläskfile, kyckling, karre och halloumi...mumsigt värre:) Mysigt att träffas och prata en massa skit, synd bara att inte Roger kunde va med.
Amanda roade sig med att kolla film när vi pratade:



Till efterrätt blev det klassisk kladdkaka,glass och jordgubbar...efter det var alla mätta och belåtna och slappade i soffan:



Idag har vi tagit det lugnt och enbart softat. Vi kollade nyss en film "Äntligen midsommar"...inget filmtips direkt, den var ganska så svart faktiskt, det trodde jag inte den skulle va. Det var mitt val av film och förlåt älsklingen att det inte blev så bra, men Luke Perry var ju med i filmen;) Nu kollar älsklingen Mac Gyver som en liten kompensation, hihi...

Snart blir det lite mat och sen kanske en film igen, men då får jag nog låta älsklingen välja...

Vårkramar
//Pernilla

ps: vad mysig det var, tyckte jag, att älsklingen skrivit ett inlägg från tåget... Där ser ni att det är vår blogg;)

Kommentarer
Postat av: Babs

Skönt att se att ni alla myser, precis så ska en vårdag se ut med vackra människor. Stora kramar till er alla/ Babs

2010-05-02 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0