Snart påsk


Så här fina blommor kom med ett blomsterbud idag:) och jag blev superglad och så tacksam över att mina arbetskamrater tänker på mig. Jag är egentligen bara så lycklig över att ha arbetskamrater, det har jag ju inte haft på så många år...
Nu tittar jag och njuter av buketten och imorgon är jag inbjuden på påskfrukost på jobbet. Ska bli så kul att träffa alla igen.

Imorgon jobbar älsklingen halvdag och sen är vi lediga hela påsken, ska bli såå skönt. Vi tänkte åka på konstrunda på fredag, har aldrig varit på det och det ska bli spännande. Resten av påsken får vi se vad vi gör, lite god mat och kanske lite trevligt sällskap, men vet, får se hur man mår...

Glad påsk! och ta hand om er

Kramar
//Pernilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0