Söndagkväll...
och operationen närmar sig med stormsteg... men ikväll är det söndag och det gäller att njuta av tillvaron.

Veckan som gått har varit väldigt jobbig med mycket ångest och panik, panik över att det snart är dags, men samtidigt har jag bestämt mig för att genomföra detta. Jag vill leva vidare, så enkelt är det.

Jag har samlat på mig på mycket posivit energi jag bara kunnat...jag har haft älsklingen nära så fort jag kunnat, jag har träffat kusin Marie och  underbara Barbro...däremellan har jag lyckats sova en del, fast sömnen är ett stycke för sig det...

Har hur mycket som helst inom mig som jag vill skriva om, men orkar liksom inte utan nu ska jag och älsklingen snart äta och sen kolla film. Njuta, njuta...

KRAM
//Pernilla


Kommentarer
Postat av: babs

Hej gumman! Nu är det måndagmiddag,bara eftermiddagen kvar, sen är Andreas hemma igen. Tänk nu är du snart framme, så nu kör du bara på. Har provat kläder inför mannekänguppvisningen idag. Tänk,dessa speglar får mej att tänka på en rund köttbulle.Ja ja vad är en bal på slottet!!!Vi håller alla tummar som du vet, Kramar till er båda/

2010-03-22 @ 12:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0