Nu är det då snart dags...
...om tolv timmar borde operationen va igång eller kanske till och med va över och jag är "uppdaterad" med ny pacemaker. Det är alltså imorgonbitti, det gäller, det är då jag ska opereras och få en ny "per". Känns väldigt nära nu...

Har precis kommit ur duschen med descutansvamparna och har rena kläder på mig och rena lakan i sängen, väl förberedd och jag följer deras schema till punkt och pricka. Imorgonbitti gäller ny dusch med svamparna och sen en stesolid och in i bilen...

Nu vill jag bara få detta gjort och stampa alla ångestspöken rejält på tårna eller rättare sagt sparka dem i röven;) riktigt hårt, för efter denna operationen är det jag som bestämmer över mitt liv, så det så:)

Hoppas på att kunna få någon timmes sömn inatt, önska mig lycka till...

Vet inte när jag bloggar nästa gång, men då blir det nog lite foto. Dels från i helgen då jag och älsklingen hade en underbar middag med bla bröllopschampangen och dels från operationen.

Massa kramar till er alla och jag känner ert stöd, tack för det.
//Pernilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0