Nästan som vanligt
Idag har jag och älskingen tagit det väldigt lugnt, tvättat, tittat lite på skidor och spelat en hel del "Social City"...och det känns nästan som vanligt, men ändå inte, operationen hänger över mig hela tiden. Jag tänker på den väldigt ofta men har lyckats hålla ångesten borta idag...så sköönt.

På tal om "Social City" det är ju lite av ett fördärv, jag har börjat idag och älsklingen går, så vi är noviser...men visst kan det nog bli ett väldigt tidsfördriv, men det blir ju klart vad man gör det till.  Kan va skönt att ha något annat att tänka på...

Idag är det 4 år sedan min andra hjärtoperation, tänker lite på det oxå idag, men egentligen var det ju då jag blev "frisk" och det är en skön känsla. Sen att jag fick gå ett år med felinställd pacemaker det får man väl ta. Kommer fortfarande ihåg den känslan, i mars -07, när de ställer om pacemakern i rätt mode igen och det blir så lugnt i bröstet. Sen dess har det varit ganska så "skönt" i hjärtat...

Nu tänkte jag snart bada lite och sen kanske se en film med älsklingen. Han ska till Stockholm måndag och tisdag, så det blir ensamt här hemma:( men nu ska jag njuta av tillvaron.

KRAM
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0