Laddar...

Det känns som om det är det enda jag gör om dagarna nu...laddar inför operationen. Troligtvis blir operationen den 23/3, pratade med Lund idag och de sa att det var inbokat, men jag har inte fått kallelsen ännu, så man vet ju inte riktigt att det blir då... Jag kämpar hela tiden, dygnet runt, med ångesten och dödsångesten, som ibland känns som om den kommer äta upp mig, men det ska bli ändring på det nu...

Idag har jag haft besök av min kusin Marie och det var väldigt stärkande och det gav mig positiv energi, som jag
verkligen ska ta vara på och göra det bästa jag kan av. Lovar att fokucera och "träna" mycket nu fram till operationen.

Nu väntar jag hem älsklingen, som varit i Stockholm idag. Ska bli så underbart att få krama honom. Älskar att ha honom nära. Det är då jag är hel...

Kramar
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0