Laddar inför imorgon...
...jag hade precis skrivit ett ganska långt inlägg men så försvann det så därför blir detta inte lika långt...

Jag och älsklingen har för ett tag sen avslutat en 3-rätters middag, så här en onsdagskväll, bara för att man känner för det och inte vet aldrig när man kan göra det igen...

Till förrätt hade vi: Grillad halloumi med vitlök, citron och chili.
Till huvudrätt blev det: Penne med kyckling och salvia med riven parmesan.
Till efterrätt: Varm chokladpuddning med vaniljglass och hallon

Det var tre nya recept för oss och det blev faktiskt riktigt gott, alla tre, om man nu får lov att säga det själv;)
Så här såg det ut: kanske inte se så gott ut men det var RIKTIGT gott...

   


Nu är det snart torsdag och jag ska ner till Lund. Usch, jag bävar för det, men jag intalar mig att det bara ska bli en informationsträff med hjärtläkare inför mitt pacemakerbyte och ingen pacemakerkontroll. Snart är det dags för byte och jag är bara sååå rädd inför det. Imorgon kanske jag får veta mer när det är dags och hur det hela ska gå till...

Nu vill jag bara inte tänka på morgondagen och njuta av stunden och sen gå och lägga mig och hoppas på en skön sömn...

KRAM
//Pernilla

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0