Facebook???....
Nu är det en ganska sen lördagkväll och vi (både jag och Andreas) har precis gått med i facebook;) och jag vet inte riktigt varför..är detta egentligen skoj?... Får väl ge det ett tag och se vad som händer och det är ju bra att jag kan kolla till det med iphonen, hihi... Får jag dig, Linda, som vän nu då?hehehehe;)

Annars har vi ikväll ätit en god middag med kalvstek, pommes och en jättegod beasås...samtidigt som vi tittade på melodifestivalen, såklart;) Kul att Pernilla Walhgren och Jessica Andersson gick vidare, tycker jag.

Resten av helgen kommer, förhoppningsvis, att bli lugn och jag laddar inför operationen. Hela tiden lever jag med detta...

Nä usch nu får det inte bli deppigt här ikväll, det är lördagkväll och jag och älsklingen kollar en film...gäller att leva i nuet och bara njuta:)

KRAM
//Pernilla


Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Hej på Er! Klart vi kan bli kompisar på facebook :)

O ett stort tack för senast. Det var verkligen så supertrevligt och kul när ni var här förra helgen. Det får verkligen inte gå så länge till nästa gång. Är så mysigt att bara träffas och snacka lite:)



Ha det bra och en stor kram till Er båda.

Linda

2010-03-07 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0