3år och 3månader

är det sedan jag och älsklingen blev ett par och den absolut bästa tiden i mitt liv:) Idag har vi "firat" det med att köpa nya sängkläder...eller egentligen har vi tänkt göra det ett tag nu så det var ju inte bara därför vi köpte det idag. Nu längtar jag tills de ringer och säger att de fått hem vår beställning, ska bli underbart och lite lyxigt att bädda med dessa nya lakan:)

Nu ska jag och älsklingen göra en Tarte tatin, franska äppelkaka;) ska bli gott, hoppas jag. Vi har aldrig gjort det förr och egenligen skulle vi gjort det igår kväll, men vi blev för mätta efter vår kyckling och bacon paj.
Sedan blir det film: "Sommaren med Göran", kan väl säga att det är mitt val av film, hihi. Igår kväll såg vi Wallanders "vålnaden" och den var bra tyckte vi båda två. Det har blivit en hel del film nu när jag inte orkat göra så mycket, men det är ju mysigt att krypa upp i soffan tillsammans med älsklingen och en bra film...

Jag är sjukskriven till onsdag och känner att det går framåt, har mindre ont men det känns fortfarande mycket stramt och tungt i bröstet. Ska bara våga lita på denna nya pacemakern fullt ut.
Imorgon ska älsklingen jobba i Malmö och jag blir alltså ensam hemma för första gången sedan operationen, känns lite nervöst, men det ska nog gå bra.

Kramar
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0