Sverige har fått en prins till..

Det har nog inte undgått någon i Sverige att det stora bröllopet hölls igår, det mellan kronprisessan Victoria och numera prins Daniel. Och jag var som sagt inte sen på att kolla in det. Det blev i stort sett hela dagen igår som jag kollade på tv;) och min älskling han passade upp mig som om det vore jag som var prinsessa.
Det började med att han fixade nybakta frallor till frukost, sen lunch och vid vigseln såg det ut så här hos oss:



Sen fixade han middag och efterrätten blev så här:



och supergott:)

Jag tillbringade som sagt nästan hela dagen framför tv:n och jag var riktigt rörd flera gånger kan jag medge. Dagen fick gå till detta men det händer ju liksom inte så ofta, det är ju 34år sedan sist och då var jag inte ens född, hihi.

Idag har vi varit sysselsatta med tvätt, städning, lagt in hemmabio-system på blocket, och fixat här hemma. Det har redan ringt två på annonsen så förhoppningsvis får vi det såld och mindre att flytta vid nästa flytt;)

Nu är det sängdags och en ny arbetsvecka som väntar..och på fredag midsommarafton...men vart är sommaren?

KRAM
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0