Snaaart semester:)
Ja semestern närmar sig med stormsteg för oss och det ska verkligen bli skönt. Nu kan man räkna timmarna;) Jag är dessutom ledig imorgon,hihi. Jag ska åka till Sölvesborg tillsammans med mamma och gå en runda på marknaden där. Ska bli mysigt, har varit på den marknaden i stort sett varje år sedan barnsben.

Älsklingen kommer att jobba hemma nu resten av veckan, det är inte några kollegor kvar på kontoret och då känns det liksom väldigt onödigt att åka till Malmö...

På fredag börjar Kristianstadsdagarna och då hoppas jag att staden livas upp lite och att vädret ska bli bra/hålla sig bra. "Startskottet" äger även rum på fredag,kl 19. Det är ett gatulopp på antigen 5km eller 10km. Vi är 10st från jobbet ska ska gå (vissa jogga). Jag tillhör dem som ska gå och jag valde 5km, inget oväntat va? hehe.

Nu slökollar jag på reprisen från "Ullared" och snart blir det nog dags för sängen, trots ledighet imorgon, men jag är rätt sliten efter att gått upp 04.50 nu två dagar på rad.

Sköt om er
//Pernilla

P.s: Linda du får kämpa på tills eran semester kommer och jag tycker att snart är det dags för en träff:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0