Semestern pågår...
Längsen sen jag skrev nu...tiden går snabbt när man har semester. 
Dagarna bara flyter på och den ena dagen blandas i ihop med den andra, känns det som.
Sedan jag skrev sist har vi bla varit med i en budgivning på ett hus, men vi "la oss" och nästa budgivare "fick" huset, men då var priset 320 000kr mer än utgångspris och det kändes trots allt bra att lägga sig. Även om det är jättejobbigt rent känslomässigt med en budgivning. Ena stunden har man i princip flyttat in i huset(i tankarna) och i nästa stund är det helt borta. Men men vi letar vidare... någongång ska vi väl hitta "vårt" hus...

Annars har vi tagit det lugnt...ätit lunch i Nyehusen, cyklat en runda och då fick vi en mycket trevlig fikapaus hos Barbro och Lars på kolonin, jag har varit på "möhippa" med jobbet (Elin fick flyga tvåmannaflyg), varit ute på "Taste" en kväll...m.m.

 Älsklingen har länge och då menar jag lääänge velat fixa till min dator som varit väldigt seg och fungerat dåligt och för ett par dagar sedan fick jag tummarna loss och sparade ner det som skulle sparas. Min dator svarade dåligt på älsklingarnas behandlingar så igår inhandlade vi en ny dator:) Denna är jättefin och fungerar hur bra som helst och snabbt går det:) Va kul det är med tekniska prylar...(om de fungerar)

På tisdag åker vi till Läppe och ska hälsa på Agneta och det ska bli riktigt mysigt, Christer kommer oxå att vara där. Hoppas bara på bättre väder. Vi kommer hem igen på fredag och på lördag vankas den årliga "Thörnska" familjesfesten - superkul.

Innan dess blir det tvätt (imorgon) och villavisning (måndag) och sedan lite packning.

Ha det skönt //Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0