Semester:)
Nu är det äntligen semester för min del, underbart men jag kan knappt fatta det. Älsklingen jobbar imorgon oxå men sen så är det ledighet som gäller för honom oxå.

Det är nio (9) år sen jag gick på "riktig" semester, kan ni fatta det? inte jag iallafall. Senast jag hade semester var när jag jobbade på Astrid Lindgrens barnsjukhus... Helt otroligt egentligen, men nu har jag varit igång "på riktigt" ett helt år och det känns fantastiskt. Även om det vissa stunder varit för tufft och riktigt jobbigt så känns det helt underbart att få kunna gå till ett jobb och ha ett socialare liv, ett lite mer normalt liv.

Imorgon kväll är det, som sagt, Startskottet som gäller, men det har skett en stor förbättring för min del...älsklingen kommer oxå att deltaga i loppet:) Dessutom har vi från jobbet bokat bord på Bar-B-ko efteråt och älsklingen ska oxå med:) Kan det bli bättre?;)

Nu är det 4 veckors semester som gäller:)...

KRAM
//Pernilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0