Söndagkväll...snart sängdags...
Bloggandet är inte så ofta som jag önskar, men tänkte skriva några rader nu i allafall...

Först och främst ett stort grattis till Barbro på hennes födelsedag idag och ett stort grattis (i efterskott) på Ullas födelsedag igår. Hoppas ni har/hade det bra på era födelsedagar!

Idag har vi varit på vår första villavisning! Så kul det är att kolla in hus och förhoppningsvis hitta vårt drömhus. Detta huset var inte det men det var spännande att titta ändå. Jag tror att man lär sig mycket på att gå på olika visningar. Kanske kommer vi att hitta "vårt" hus under 2010?!...

Nu softar vi i soffan och slötittar på "Scream 2"...jag har suttit ett tag nu och "pysslat" med planering inför Andreas födelsedag. Vi kommer att åka till Stockholm på torsdagmorgon och sen blir det en massa mys och trevligheter i huvudstaden till söndageftermiddag. Andreas vet inte vad som ska hända, ja han vet ju att vi ska till Stockholm;) men inte så mycket mer. Jag gillar verkligen att planera och dona inför detta, vill bara att det ska bli bra och att han (vi) kommer få det toppenbra!

Förra söndagen var vi på Isaks dop, min kusin Jennys son.  Tänk va tiden går, nu är han ju nästan 5 månader och jag som tyckte att han nyss föddes.




Veckan som kommer blir inte så mycket jobb för oss, har tagit semester torsdag och fredag. Ska bli så mysigt att få åka iväg.

Sköt om er!
Kramar
//Pernilla






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0