2010
Ja då var det ett nytt år och det har redan gått 8 dagar(nästan i allafall) på det nya året. Vårt nyår var mysigt med god mat, mycket trevligt sällskap och lille Isak skötte sig exemplariskt;)

Vi har jobbat denna veckan eller iallafall halva, var lediga i tisdags och onsdags. Idag har jag varit på operation hela dagen och det var lärorikt att se "den sidan" av jobbet oxå. Blev ganska så påmind om vad som komma skall, men tanke på pacemakerbytet alltså. Jag vill verkligen inte, men har ju liksom inget val. Blir nog ändå bäst att få bli sövd, även om det finns risker med det såklart. Mådde inte riktigt så bra när jag kom hem idag, fick sova ett tag och "få bort massor av ångest". Det var nog lite som "kom ifatt mig" idag när jag var på operation... Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, älsklingen. Du är bäst, så det så;)

Nu är en del bokat och klart inför älsklingens 30årsdag (23/1). Vi ska åka iväg torsdag till söndag och nu tänkte jag planera lite vad vi ska hitta på om dagarna. Vill bara att vi ska få det jättemysigt och att älsklingen ska njuta och känna sig uppvaktad. Han ska nämligen inte veta så mycket om vad som ska hända dessa dagarna...

Fredagkväll nu och snart start på "Let´s dans"...

Mysig helg på er.

Kramar
//Pernilla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0