Söndagkväll...
... och slötittande framför os. Det är sista delen av detta os nu (herrarnas 50km) och man hoppas ju självklart på ytterligare en svensk medalj... Det har varit kul att se på os, med framför allt en massa framgångar men tyvärr en del motgångar oxå. Igår kväll var jag och älsklingen hemma hos Linda, Martin och Amanda. De tillsammans med Helen och Roger bjöd på god middag och härlig stund med massa prat och skratt. Det känns som om det är sådant här jag behöver just nu. Att få lite positiv energi... Tack alla för en underbart trevlig kväll igår och jag hoppas på att det inte blir allt för länge innan vi ses igen... Imorgon väntar en ny arbetsvecka (jag jobbade förra veckan med) är bättre i min förkylning med fortfarande otroligt trött. Fast det beror nog mest på att det ligger ett pacemakerbyte inom snar framtid. På torsdag ska jag till Lund och träffa en läkare inför bytet. Mycket känslor nu och jag mår egentligen inte alls bra, men men jag har ju liksom inget val. Måste ju genomföra detta byte(och många fler) för att leva vidare...för leva vill jag ju... Snart väntar sängen och förhoppningsvis skön sömn (har mycket mardrömmar just nu) Massa kramar och sköt om er. //Pernilla ps. Det blev inget "medlemsskap" på facebook idag heller, Linda, men kanske snart, hihi...

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack själv - det var så roligt att ses allihopa, ännu bättre att vi inte råkade matförgifta någon, hihi:P och så härligt att ni äntligen fick träffa min älskling!:)

2010-03-11 @ 18:34:44
Postat av: Helen

Ps. Tack självA skulle det så klart vara, men det förstod ni nog för ni vet att språkpolisen Helen är trött efter en lång och intensiv arbetsdag. ;)

"Kloka ord om kärlek" är verkligen en fin bok, så mycket tänkvärt, tack än en gång och så för bröllopsfilmen, men har ännu inte vågat titta på mitt och Lindas tärnetal, hihi, men en dag snart tänkte jag göra mig modig nog att se mig själv sådär på film i efterhand... Ojojoj!:P

Kram!

2010-03-11 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0