Lördageftermiddag...
...och idag firar vi 8 månader som gifta!:) Tänk vad tiden går egentligen, det känns som om det var igår. Vid denna tiden var vi i kyrkan och jisses vad nervösa vi var. Ikväll ska vi "fira" med att titta på Melodifestivalen på, förmodligen, en "ny" tv... 

Jag är ensam hemma. Det har nog aldrig hänt förr en lördag tror jag. Jo när Andreas kanske handlat eller så men inte en längre tid. Idag är Andreas hos sin pappa och Agneta för lunch och Agneta skulle fira Andreas i efterskott. När Andreas kommer hem har han förmodligen med sig en tv...Andreas pappa har nämligen fått ögon på en ny tv, en 52tum;), och behöver inte längre sin 42 tum platt tv..och ja vad säger man, tusen tusen tack. Undrar om det går bättre att spela Wii på en "52-tummare"?;)hihi... Vi har ju kvar vår "tjocktv" och tänkte inte köpa ny förrän denna gick sönder eller vi flyttar till hus, men vi är såklart mycket tacksamma och lyckliga för detta.

Att jag inte är med idag beror på att jag är lite krasslig (inte sjuk, älsklingen, utan lite krasslig;) har feber, hosta och halsen är svullen. Idag kan jag åter prata lite igen, igår gick det inte att få fram några ord alls, men rösten är inte vad den ska va ännu. Jag har dock klarat mig från någon förkylning sedan i nov, ganska bra ändå, eller? Nu är det bara nya tag som gäller...
 

Nu tänkte jag läsa lite bloggar och sen bada samtidigt som jag längtar och väntar på att älsklingen kommer hem...

Massa kramar
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0