4 år tillsammans och nyår...
Idag firar jag och älsklingen 4 år tillsammans, tänk vad tiden går:) Vi har precis kommit hem efter en supergod middag på "Bar-B-Ko". Problemet med Bar-B-Ko är bara att man äter alldeles för mycket så just nu ligger/sitter vi sängen och päser. Väldigt mätta och belåtna.

Julen har varit precis så lugn, mysig och härlig som jag önskar och nu är det bara dagar kvar av 2010.

Vi har tyvärr varit väldigt förkylda, febriga och hostiga och det gjorde att vi bl a fick ställa in både vår träff med Linda och Helen mfl och dels med Ulla och Rune mfl. Så trist det blir när man tvingas ställa in något som man sett framemot, men men nu är vi iallafall bättre och vi får väl fixa till lite nya träffar på det nya året. I söndags skulle vi till Andreas pappa men då var det hans tur att va förkyld, tråkigt, men även där hoppas jag på en träff på det nya året och så önskar jag att svärfar snart är pigg igen. 

Väskorna är packade och klockan är ställd på 04.40, imorgon bär det iväg till Wien:) Det ska bli såå skönt att bara få komma iväg några dagar. Att bara rå om varandra, älsklingen och jag. Ta det lugnt, strosa omkring och upptäcka Wien, äta och dricka gott och bara va...

Så nu vill jag önska er ett riktigt gott nytt år och ta hand om varandra.

Massa kramar från
//Pernilla



Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Hej!



Hoppas att ni får det riktigt mysigt nu på er resa. Vi måste absolut få till en träff snart, mycket snart.

Ha det gott och ett riktigt gott nytt år!!



Kram Linda

2010-12-30 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0