Lördagkväll...
...och nu precis började "Dansfeber" på tv4, får se vad det är för program?...

Idag har jag och älsklingen varit på jourläkarvårdcentralen och Andreas fick både penicilin och värktabletter. Han har halsfluss och öroninflammation, stackars min älskling. Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt och sovit en stund på eftermiddagen. Jag känner lite av halsont och lite extra trött, men håller alla tummar för att inte bli smittad.

Imorgon ska vi hjälpa min kusin Daniel och hans Louise att flytta. De ska flytta ihop till en 3:a, superkul för dem:)
Under flyttningen har vi dessutom en villavisning...men jag hoppas att detta ska gå bra.

Nu ska vi strax äta och sen ska jag fortsätta att ta hand om min sjukling.

Kramar
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0