Idag är det 2 veckor...
...sedan min operation och det går framåt, jag har inte lika ont längre, fast det känns ännu. Ikväll när jag duschade bytte vi strips över hela ärret och vi fick se det nya ärret för första gången. Det var inte så fint men det håller ju fortfarande på att läka och svullna av, hoppas att det kommer se någorlunda ut iallafall. Fast under det närmaste året rekommenderas man ju att inte få sol på det, så det kommer väl att bli lite strips hela sommaren och då behöver ju ingen se ärret heller, hihi.

Idag är det 10 månader sedan vi gifte oss, jisses vad tiden går...vilken underbar dag det var:) Älskar dig så, älsklingen min.

Påsken har varit lugn och skön. I fredags åkte vi på mysig konstrunda och inhandlade faktiskt lite konst oxå, blev fint här hemma. På kvällen kom Linda och Martin hit. Vi åt pizza och hade det väldigt trevligt men vi saknade dig, Helen. Hoppas du mår bättre nu...

Imorgonbitti börjar jag jobba igen och det ska bli så skönt. Men det betyder ju oxå att jag måste gå och lägga mig nu... så jag säger godnatt och sköt om er.

//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0