Lördagskväll i antågande...
Nu börjar jag blir lite mer människa, igår kväll var jag såå trött och yr efter fyra dagars arbete. Jag sov en stund i går kväll och var helt slut, men efter en skön sovmorgon idag och allmänt slappande börjar det kännas bättre.

Igår kväll hämtade vi lite foto från extrafilm ;). Det blev lite mer än 800 bilder...hon i utlämningsdisken skrattade gott och sa att nu var vår helg räddad:) Det är foto från bröllopet och bröllopsresan...Vi har köpt två fotoalbum där vi ska sätta in bröllopsbilderna och det ska bli så kul att pyssla med det.


Lite foto;)...

Förr en tid sedan hämtade vi våra kavas och så här blev resultatet...

  


Idag så har jag och älsklingen varit en runda på stan. Jag ville hitta lite nya kläder, men där gick jag bet. Jag vet inte riktigt vad man ska ha på sig egentligen, tycker modet är lite konstigt. Guldiga tights är inte min melodi eller så har man helt enkelt bara blivit för gammal. Jag ska göra ett nytt försök i veckan, skulle vilja hitta en fin topp eller liknande att ha till fredag. Då är det invigningsfest med jobbet och det ska bli så kul. Jag är överlycklig att jag trivs så bra på mitt jobb och med mina fina kollegor. I vilket fall som helst så vågade jag och älsklingen testa på höstens mode när det gäller huvudbeklädnad...

 
...hihi...söta va?;)


Nu är det slappa som gäller och ikväll blir det del 2 av "kändisdjungeln" ..har ni sett det? gillar ni det? Vi var ganska så tveksamma igår, men det måste få en chans till idag. Sen är det ju även premiär på "här är ditt liv"...och jag minns senast det gick, det säger väl lite om hur gammal man är;) Det första programmet gick den 11/1 - 80 och då var inte ens älsklingen född, men nästan;) Ja jag kan väl säga att just det programmet minns inte jag heller,hihi, men tydligen sändes programmet till 1991 och då var man ju trots allt 14år... jag minns de blommiga fåtöljerna och att han (Lasse Holmqvist) klädde ut sig för att "lura gästen"...undrar hur det blir ikväll? Oldsberg i damkläder? ;)...

Mysig lördagskväll
//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Hej! Ville bara säga att ni är så otroligt söta i mössan:) ni köpte väl den!!!

Vad FINT det blev med fotona över soffan. Underbart.

Massor av kramar Linda

2009-09-13 @ 12:36:47
Postat av: Anonym

Hihihi! Så söta och ludna! fniss ;):D



Och håller med om fotona - skitsnyggt blev det, som man ju säger på ren och skär skånska!

2009-10-31 @ 15:44:48
Postat av: Helen

Jag glömmer skriva att det är jag som skriver hela tiden, men det var alltså bara "jag" igen, fröken G.

...som inte tittar på Kändisdjungeln men dock Ensam mamma söker och missar jag ett avsnitt så blir det repris eller webb-tv, jajamensan! Fast som en fluga i en klisterfläck, det är jag det!:P

2009-10-31 @ 15:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0