Trött och ensam
Jag har varit hemma från jobbet idag, har ont i halsen, huvudvärk, lite feber, besvär från bihålorna och bara så trött. Har sovit i princip hela dagen. Det är så tråkigt att va dålig och va hemma från jobbet. Kommer att va hemma imorgon oxå, men hoppas att jag kan gå på måndagmorgon.

Det är tyst och ensamt här hemma. Det är tur att älsklingen har ringt ibland, för annars vet man ju inte om rösten fungerar, hihi. Går ju liksom inte här hemma och pratar för mig själv, inte högt iallafall;)

Älsklingen är på Gotland med jobbet, han åkte kl 04.00 imorse och kommer inte hem förrän vid 23-tiden imorgon. Det är länge att vara utan honom. Saknar honom så och längtar bara tills han är här hemma igen. Älskar dig mest av allt, Andreas. Du är mitt allt.

Nu ska jag lägga mig i ett bad och efter det ta på mig min sköna morgonrock och lägga mig i soffan och bara slötitta på tv.

Kramar
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0