Redan fredagkväll
Det har nästan gått en vecka sedan jag skrev sist men jag har nästan inte gjort något annat än bara sovit denna veckan. Är febrig, lite förkyld och fruktanvsärt trött och så en uvi på det. Jag var på vårdcentralen(återigen) i tisdags eftermiddag och träffade ytterligare en isländsk läkare. Undrar hur många isländska läkare det finns som kommer till Kristianstad för en vecka?;) Blev insatt på antibiotika i 10 dagar, så nu hoppas jag att "allt ont" ska försvinna.

Är lite ledsen ikväll eftersom jag skulle gått på invigningsfest på jobbet ikväll och som jag längtat, men men vad gör man. Supertrist är det iallafall. Älskingen har köpt lösgodis till mig så det får jag väl trösta mig med ikväll istället. Tack älskling:)

Blir lugnt ikväll och i helgen oxå för den delen, måste helt enkelt bli frisk till måndag. Vill kunna jobba då...

Fredagsmys på er
//Pernillla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0