Längtan och ett nytillskott:)
Jag mår lite bättre idag, det onda i halsen har försvunnit och det är skönt, men fortfarande lite feber och huvudvärk. Fast nu längtar jag bara efter min älskling...vill ha honom här NU. Pratade med honom i eftermiddags och då berättade han att han var en av fyra inom företaget som vunnit ett pris. Pris för duktig och framgångsrik medarbetare. Jag är så glad och lycklig för honom och jag är allt lite stolt över min man:) Priset blir, för de fyra med respektive, en resa i vår:) Ska bli kul att åka, det brukar tydligen va en långweekend och resmålet är hemligt, hihi spännande ju.

I  måndagskväll fick min kusin Jenny och hennes Mattias en liten son. Ett stort grattis till er och jag önskar honom all lycka till i världen. Lillen ska få namnet Isak och han föddes lite mer än 7 veckor för tidigt, men mår lyckligtvis bra:) Jag har sett honom på foto och han är bara såå söt och liten...

Nu ska jag göra en favorit i repris ifrån igår...gå och lägga mig i ett varmt bad. Sen ska jag räkna timmar och minuter tills älsklingen kommer hem till mig:)

KRAMAR
//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Babs

Skönt att du Pernilla känner dej bättre. Grattis Andreas och GRATTIS till dej Jenny och LYCKA TILL. Kram till alla/ Babs

2009-09-05 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0