10 september
Ett stort grattis, PAPPA, på födelsedagen! Hoppas du får en skön, härlig och underbar födelsedag. Idag tänker jag oxå lite extra på farmor, som skulle fyllt 91år. Tänk vilken fin 90års dag hon fick förra året...

Mamma och pappa är just nu på väg upp till min bror i Nacka och ska va där över helgen. Och jag vet att där finns presenter till pappa, när de kommer fram:)

Jag börjar inte jobba förrän kl 14 idag. Älsklingen är i Göteborg efter att han kommit hem från huvudstaden igårkväll. Veckorna går så snabbt att jag knappt hinner med. Imorgon är det redan fredag och sen kommer helgen...

Kramar på er och en särskilt stor kram till dig pappa.
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0