Två veckor senare...fredagskväll/natt...

Ja nu har det gått två veckor sedan jag skrev...tiden bara rinner iväg...det känns som om jag bara jobbar och sover. Men jag har iallafall hållt mig frisk, peppar peppar och det känns underbart.

Ikväll har jag haft besök av Linda och Helen, mina tärnor:) och det var riktigt trevligt, som alltid;) Älsklingen har varit på hockey i Malmö ikväll och då tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle att träffa tjejerna. Vi gjorde det väldigt enkelt för oss och tog hem pizza, men det är så härligt att träffa dem och bara få prata lite om allt mellan himmel och jord...
Jag har nu diskat, plockat undan lite, sminkat av mig och sitter i min "I Love Lön-tröja" och väntar på att älsklingen ska komma hem med tåget. Där ser ni tjejer...Anna Anka har kanske rätt i sitt uttalande om att svenska tjejer/kvinnor förfaller, eller hur hon nu sa?!...I vilket fall som helst så jag gillar att sitta i min stora t-shirt som jag fått av älsklingen, så det så, hihi.

Skön helg på er.

Godnatt kramar
//Pernilla

P.s: grattis i förskott Linda på födelsedagen


Kommentarer
Postat av: Anonym

PÅ TIDEN att jag går in på er blogg, minsann!:P

I Love Lön Too!!;) & icke sa Nicke att vi förfaller, no way José - det är bara Anna Anka som inte fattar grejen med att låna stora härliga t-shirtar av sin älskling!:D

2009-10-31 @ 15:26:39
Postat av: Helen

Alltså det var jag, Helen, som också diggar stora mans-tshirtar och lön, hehe;)

2009-10-31 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0