Skön ledighet:)

Jag och älsklingen har haft en underbar skön ledighet hitentills och fler dagar kommer ju..:) Igår slutade älsklingen vid lunch och under eftermiddagen fixade vi en del kring bröllopet och sen igår kväll var vi på Modesto Garden och åt. Vad ska man säga om Modesto Garden då? Skön miljö, bra mat men tyvärr ganska så usel service. Efter middagen cyklade jag och älsklingen vidare till Taste och där var det verkligen mysig, dit kommer vi att gå nästa gång vi går ut för att äta. Mysigt att cykla runt tillsammans i stan...tur att Andreas nu har en cykel...

Idag har vi tagit det lugnt och njutit av att det faktiskt känns "ganska så lugnt" inför bröllopet. Känns som om mycket har fallit på plats även om vi har en hel del "finlir" kvar.
Ikväll har vi varit på bio och det händer tyvärr inte så ofta, men det får vi väl ändra på. Det är riktigt mysigt att krypa ner i en biostol med älsklingen bredvid. Ikväll såg vi "Änglar och Demoner" och båda två tyckte den var riktigt bra. Andreas har läst boken men det har inte jag...sammanfattningsvis så kan man nog tycka att filmen är bra även om man läst boken eller inte,hihi...

Imorgon ska jag på arbets EKG, blev inget senast eftersom de tyckte att jag var för förkyld.Hoppas att det fungerar bra imorgon. Imorgon blir det nog oxå lite mer planerade, putsa på det sista känns det som....snart är det bröllop!!:):)  

Känns helt underbart men fortfarande ganska så ofattbart, men om 16 dagar är vi där. Då gifter vi oss:)

KRAM
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0