Sen lördag eller tidig söndag...
...jag vet inte vad klockan har slagit innan detta inlägg är klart, men klockan har blivit mycket även denna kväll...men vi får ju sova tills vi vaknar imorgon, alltid en tröst...

I dag har vi fixat en hel del känns det som. Vi började dagen med att åka till blombutiken och bestämma lite mer slutgiltigt kring blommorna till bröllopet. Känns lite konstigt att bara förklara hur jag vill att min brudbukett ska se ut och sen gör de den efter det, känns som om det kommer att bli som en överraskning när älsklingen kommer med buketten till mig den 6/6 men jag tror (hoppas) att det blir bra.
Efter det gjorde vi en del besök i affärer och sen tog vi oss en snabblunch på lilla torg (korv i bröd)...därefter bar det iväg att hämta cyklen till älsklingen och det kändes så bra att cykla runt tillsammans,bara vi två, det har vi i princip aldrig gjort innan. Älsklingen har nämligen inte ägt någon cykel sen vi träffades...

Sen ikväll har vi tillagat lite god middag, som ska likna vår huvudrätt till bröllopet, och smakat lite vitt vin till det.
Efter det kollade vi in "Robinson" men samtidigt planerade vi med bordplaneringen och skrev ut inför placeringstavla...
...sammanfattningsvis har vi haft en skön lördag med en hel del bröllopfixande, det känns hur bra som helst.

KRAMAR
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0