Idag är det min dag...
...och då menar jag inte morsdag utan att jag har namnsdag idag, hhi. Jag delar dagen med alla andra Pernillor och Petrinellor...läste att det finns ungefär 13.700 som heter Pernilla, så jag är ju inte direkt ensam... Jag har blivit grattad idag och det uppskattar jag men det här med namnsdag har jag aldrig tagit så viktigt, men ändå kul med uppvaktning ju...

Idag är det 6 dagar kvar till älskingens och mitt bröllop:)... har pysslat en del hel idag med saker inför bröllopet, sammanlagt kanske 6-7 timmar... jisses vad vi kommer att ha mycket fritid sen, hehe. 

Just nu bara längtar jag tills det blir lördag, vill vara där tillsammans med min underbare älskling och bara njuta av dagen och av kärleken...ska bli så kul att träffa alla gäster oxå...

Vill önska alla mammor där ute ett stort grattis på morsdag, idag.

KRAM
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0