Barbro´s blåregn...
I dag har jag laddat batterierna, känns det som. Under eftermiddagen idag har jag varit nere på Barbro och Lars koloni och bara njutit. Njutit av gott sällskap och av miljön. Vad underbart det var att bara sitta där och "suga in" alla färger och underbara dofter från omgivningen. Blåregnet var helt fantastiskt och vilken doft det har. Tänk er själva att sitta där i solen och njuta av sällskapet och då och då kommer det en underbar doft från blåregnet...Detta var precis vad jag behövde just nu...Tack mina vänner, Barbro och Lars,  för att jag har er. Saknar just nu inte alls vår egna koloni (som vi sålde i sensomras) och när jag idag cyklade förbi och såg alla maskroser på gräsmattan kände jag endast lättnad över att slippa det arbetet....

        
Visst är blåregn vackert?:)


Ikväll har jag och älsklingen kopierat och scannat in noter och texter på de låtarna som våra solister ska sjunga och spela på bröllopet. Planera, planera är det som gäller...men det är kul och snart är det bröllop:)

Imorgon ska jag på arbetsEKG, känner lite oro inför det, men kommer säkert inte att få veta så mycket om resultatet imorgon och då "försvarar" jag mig lite och får ta oron (om den behövs) när svaret kommer. Ska göra en del undersökningar till i maj/juni. Det är väl bara att vänta och se vad de säger, håller tummarna hårt, vill verkligen inte ha någon mer hjärtsjukdom.

Nu väntar lite mailande och soft i soffan med älsklingen och sen får vi ju hålla tummarna för Malena och Sverige ikväll....

Soliga kramar
//Pernilla



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej... fick tips av pappa Lars och Barbro att kika in här och se deras blåregn. Har nämligen inte hunnit åka dit och titta på de live ännu. Jättevackert! Funderar på att sätta en sådan buske i min nya pergola. Lycka till med bröllop framåt. //Åsa

2009-05-15 @ 19:10:18
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0