Bad och bordplacering...
Just nu ligger älsklingen i ett varmt skumbad tillsammans med två spa lights, som ändrar färg...blått,grönt, rosa,ljusblått, vitt osv.. Tack, Sara & Mattias, för en trevligt "gåbortspresent". Tänkte ta ett foto innan älsklingen hoppade i men hann inte och vill inte publicera honom i badet här:)...

Dagen idag har oxå varit lugn, vi har köpt en cykel åt Andreas,så att vi kan cykla lite tillsammans nu i vår och sommar. Kan cykla på picknick och så, ska bli mysigt. Sen har vi ägnat mycket tid åt bröllopet och fram för allt på bordplaceringen, det är verkligen inte lätt match att klara av, men hoppas att vi kommer att lyckas så bra som möjligt och att man kommer att ha trevligt tillsammans på bröllopet.

Nu hör jag hur Andreas duschar och med det så är det min tur i badet. Andreas är en "snabb-badare" medans jag kan ligga väldigt länge i badet, tillsammans med en bra bok...oftast kan jag behöva att fylla på med mer varmt vatten, så länge ligger jag där, men ikväll blir det snabbare, vill ju se "Robinson" sen...

Mysig lördagkväll på er
//Pernilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0