8 dagar kvar...
Det är nedräkning som gäller...nästa fredagkväll är jag nog lite mer nervös än vad jag är nu...undrar hur det ska bli med tanke på hur känslig jag är just för tillfället. Jag kan börja gråta för allt, men givetvis är det bara glädjetårar.

Det blir mycket tjat om bröllopet känner jag men just nu lever vi bara bröllop. Känns som om allt annat inte finns just nu. 

Älskingen ska jobba hemma på måndag och har sedan semester resten av veckan. Jag har "pausat" min arbetsträning och vi kommer att börja jobba igen den 9/6, som äkta makar då:)

Just nu doftar hela vår lägenhet min parfym inför bröllopet. Vi har köpt nya parfymer inför bröllopet på Parfymeri M här i stan och de har verkligen varit hur gulliga som helst. Jag skulle få en liten provförpackning av min parfym, för att ha med mig på den stora dagen, men de fick inte in fler och då fixar den ena kvinnan som jobbar där med att jag får hennes prover som hon hittat i sin handväska. Så supergullig ju:) Idag hämtade jag dem, det var två stycken, lite mer i den ena och mindre i den andra. Men så nu ikväll när jag skulle packa upp dem så tappar jag den ena, givetvis den med mest i, över köksgolvet. Så typiskt. Därför luktar nu vår lägenhet bröllopsparfym... 

Snart ska vi äta och sen blir det nog Talang och Berg flyttar in...samtidigt med en del bröllopsplanerande givetvis, hihi.

Fredagsmyskramar på er
//Pernilla

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0