1:a maj

Det blev ganska få timmars sömn inatt, men vad gör det när man hade så kul och trevligt igårkväll. Sara & Mattias, Christina & Nicklas och Helen förgyllde min och älsklingens valborg. Vi grillade (eller killarna och Sara) nedanför vårt men sen åt vi uppe i lägenheten. Är ingen sol på den sidan av huset om kvällen och då blev det för kallt att sitta ute, mycket skönare att sitta inne i värmen. Tyvärr är jag väldigt dåligt på att komma ihåg att ta foto så jag kan tyvärr inte ge er några bilder från igår...men kul var det och alltid så trevligt att träffa sköna människor:)

Idag har jag och Andreas bara tagit det lugnt. Vi gick en stilla runda genom staden idag men det var ganska så folktomt men mysigt att va ute och gå med älsklingen. Vi åt lite senlunch och tog en glass, mumsigt värre:)...

Nu sitter vi vid varsin dator, romantiskt va?;) Andreas trivs som fisken i vattnet med att sitta i lugn och ro vid sin dator, lyssna på skön musik och programmera?!;)... vi kopplar av på olika sätt, hihi, men underbart att se honom få lite "egentid" och återhämtning. Kan behövas i dessa bröllopsplaneringstider...
Jag sitter här och skriver och tittar på Andreas i smyg och slås återigen av hur mycket jag verkligen älskar denna mannen och hur snygg han är där han sitter helt inne i "sin datorvärld"...

Nu ska jag läsa de olika bloggarna som jag dagligen följer...

Massa soliga kramar på er
//Pernilla


Kommentarer
Postat av: Helen

Det var verkligen supertrevligt Valborgsfirande hemma hos er med allt det goda sällskapet, grillandet ("gummiosten"/haloumin och desserten var extra mums!:P) och så trevligt att sömnigt supportkolla när folket spelade Texas Hold'em med Bumbibjörnsmusik i bakgrunden, hehe - vilken superskum kombination det blev där!;) Och så var det bara en sak till innan jag "over and outar" - Andreas och Pernilla, blivande Herr och Fru Thörn, ni är då rakt...alldeles alldeles underbara!:D



Stor söndagskram från Fröken Green och fyrfotingarna

2009-05-03 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0