14 dagar kvar till bröllopet:)

Jag kan knappt förstå det, men är bara så superlycklig:)  om 14 dagar gifter vi oss!

Dagarna har varit sköna och med en hel del pussel inför bröllopet. Undrar bara om allt kommer att klaffa tillsist? Men håller tummarna hårt för att det gör det...
När väl den stora dagen är kommen gäller det för Andreas och mig och bara försöka njuta och glädjas av varandra och vår bröllopsdag. Att finnas i nuet. Det kommer nog att bli lite svårt att bara släppa all planering och vårt bröllop i "andras händer" eftersom jag ligger inne med ett litet kontrollbehov, hihi, men det ska säkert gå hur bra som helst. Jag har ju Andreas och de jag tycker om runt mig och då kan det ju knappast gå fel... 

Nu ska jag lägga mig i badet och ikväll ska jag och älsklingen laga lite mat och kolla på "Robinson". Det känns som om vi behöver ta det lite lugnt nu inför bröllopet oxå.

Lördagskramar på er
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0