1 månad till bröllop!!:)

Jag kan inte fatta det, det är bara en månad kvar nu. Om exakt en månad så sitter vi på bröllopsmiddag och är herr och fru Thörn!...
Vi som har planerat så länge och snart är det dags. Dagarna är nästan helt uteslutande fulla av bröllopsplanering, vi pratar och tänker och lever egentligen bara bröllop nu...och ännu har jag inte riktigt fattat att det ska bli så, måste va bra dum, hihi;)

Igår kväll var jag och mina tärnor på den frisörssalongen, som kommer att göra våra håruppsättning och min smink, för planering inför bröllopet. Även då när vi sitter där fattar jag inte att det är jag som kommer att stå brud och det snart.
 
Idag lämnade jag in min förlovningsring, eftersom de ska "bygga" min vigselring direkt efter förlovningsringen...men jisses vad bart det känns på ringfingret, känner mig väldigt naken och saknar den redan, och snart kommer det att bli två ringar där på fingret.

Det är väl, iallafall två, klara saker på att det kommer att bli ett bröllop och jag måste verkligen ta in detta...vill ju kunna njuta och bara längta efter att få bli fru Thörn och jisses vad jag längtar...drömmer mig bort tills vi, jag och älsklingen, står där och ska gå in i kyrkan...
Blir rörd över att bara skriva det, undrar då hur det kommer att gå om en månad?...

Kramar
//Pernilla Lundqvist, snart Pernilla Thörn....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0