6/3
Idag har vi bott i vår nya lägenhet i 1 månad och idag är det dessutom bara 3 månader kvar till vårt bröllop:) Så vid denna tiden om tre månader är jag nu fru Thörn, hihi Det känns faktiskt ganska avlägset även om bröllopet börjar att kännas mer och mer "verkligt" för varje dag som går. Prästen ringde i veckan och nästa fredag ska vi träffa honom, bara det liksom:)

Måste bara berätta en händelse som Andreas berättade när han kom hem idag efter jobbet. Andreas hade ringt till växeln till ett företag och sökte efter en viss man och hon i växeln lät lite förvånad över att Andreas ville prata med honom och frågade igen om det var han som Andreas sökte. Andreas säger att han haft  kontakt med mannen ifråga förrut och ville bli kopplad. Då säger hon i växeln, men lite tyst röst:  Men han är ju döv.......  oups,haha, ja vad säger man: pinsamt älsklingen eller? Till Andreas försvar så jag kan säga att det kanske inte är lätt att veta hur man haft kontakt när det gått över 6 månader sen. Det kan väl tilläggas att det var via mail de haft kontakt förr....och säkert i framtiden oxå...
Förlåt älsklingen, var bara tvungen att berätta...

Imorgon förmiddag ska jag och älsklingen åka på spa och det ska bli superskönt. Vi blir borta över natten och kommer sen hem igen på söndagkväll. Ser framemot en helg med älsklingen utan en "massa måsten" utan bara vi och en lugn, myspys och avslappad helg.

Nu närmar sig fredagspizzan med stormsteg och jag längtar, jisses vad hungrig jag är nu...

Härlig helg på er.
//Pernilla




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hek på Er!!!



Gud vad det låter mysigt. Hoppas att ni får en super mysig helg. Är faktiskt lite avis... :) Ta hand om varandra. Kram Linda

2009-03-06 @ 21:40:19
Postat av: Anonym

Hej på Er!!



Gud vad mysigt det låter. Hoppas att ni får en riktigt super mysig helg. Ta hand om varandra nu Jag är faktiskt lite avis..:). Kram Linda

2009-03-06 @ 21:45:14
Postat av: Anonym

Hej igen. Gud vad jag kladdar till det. Funkar inte alltid så bra efter 2 glas vin. Trodde inte att jag skickat iväg det första och så visar det sig att jag skickat 2 nästan likadana. Ja ja :). Kram igen..

2009-03-06 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0