En speciell torsdag...

I dag har det varit en fin dag och extra mycket tankar har varit hos farmor. Många fina minnen har dykt upp och vi (jag, mamma och pappa) har pratat mycket om farmor och om härliga minnen idag. Det har varit urnsättning av farmor idag, farmor har förts till sin sista vila. Hon har återförenats med farfar efter över 35år, det är väldigt lång tid utan sin äkta make, kan inte fatta hur lång tid det egentligen är. Jag hann tyvärr aldrig träffa min farfar, men nu är de iallafalla återförenade. Det är så jag tänker om det iallafall, man får alla ha olika tankar och filosofier kring det där med döden....
Här är farmors sista viloplats:

       


Nu sitter jag tillsammans med min älskling i vår soffa och "landar" efter dagen. Idag har det verkligen varit en dag för eftertanke och det behöver jag ibland.

Men nu börjar snart Antikrundan på TV och det är veckans höjdpunkt för mig och livet går liksom vidare trots allt...

Varma kramar
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0