Uppdatering...
Ja jag tänkte göra en liten uppdatering för er:) Det känns som om det händer så mycket hela tiden, var ska detta sluta?, hihi. 

Vi håller på så ofta vi kan och orkar att greja med flyttlådor och grejer som ska fixas i vårt nya hem, ibland känns det som om det aldrig kommer att ta slut, men samtidigt vem man ju att det gör det och att det blir "bättre och bättre för varje ryck vi tar". Idag har älsklingen fixat med två hyllor till skrivarna i datarummet, eller ska jag säga Andreas rum;), och det blev hur bra som helst.  
I torsdags kunde vi äntligen lägga den gamle lägenheten bakom oss och det känns superskönt. Så underbart att inte behöva bry sig mer om den och dem.  Vi trivs bättre häääär... Lät det som tjuren Ferdinand?;)

På bröllopsfonten händer det en hel del nu känns det som:) Vi har beställt vigelsring och idag postade vi brevet ang hindersprövning:)

Igår kväll var vi i Bromölla Simhall och firade, i förskott,  min kusin Daniels 30årsdag. Det var trevligt på alla sätt. Först åt vi smörgåstårta och drack gott. Sen blev det vattengympa, lite annorlunda efter smörgåstårta och vin och tillsammans med släkt och vänner, men väldigt kul. Hoppas att du, Daniel, och dina vänner hade det superkul senare på kvällen...vi är för gamla att orka med så sent...,) Att min "lille" kusin snart blir trettiio det fattar jag dock inte, hihi...

Nu är det söndagkväll och lugnet har lagt sig. Älskingen kollar på film och jag bloggar, det fattade ni nog, hihi...

Ha det gott och sköt om er.
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0