Tisdagsblogg...
Tänkte bara "lägga in" en liten snabb blogg så här mitt i veckan. Ja för mig har halv "arbetsveckan" redan gått, jag är nämligen ledig på fredag. Jag har bytt arbetsplats när det gäller min arbetsträning, jag är nu på barnavd och jag stortrivs. Jag känner verkligen att detta skulle kunna vara min arbetsplats för låång tid framöver. Tyvärr, som det ser ut nu, så har de ingen tjänst ledig, men man kan ju alltid hoppas på att det sker förändringar innan min arbetsträning är över.

Älsklingen kommer att jobba hemma imorgon och jag ska inte va iväg förrän kl 12.00. Detta innebär att vi har sovmorgon ända till 07.30, hur underbart är inte det?;)

Just nu grejar han med vår nya server...jag fattar inte så mycket kring det där med datorer, men liten och snygg och tyst är den....hur bra som helst ju, hihi. 

Varma kramar på er, en tisdagskväll som denna
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0