Rispåsar och förkylning...

Nu har jag precis sytt på det sista bandet på våra rispåsar:) så nu är hela 95 st klara, jippi. Vet att det förmodligen inte behövs så många mer tyckte det var bäst att ha så många klara för att ev slippa sy fler sen närmare bröllopet. Känns som om tiden kommer att bli knapp ändå..

Imorgon eftermiddag ska jag åka ner till Malmö och möta upp älsklingen och sen ska vi träffa vår fotograf. Finns en del frågor och funderingar kring alla foto som ska tas på bröllopet. Men kanske blir det inställt imorgon, får se hur älsklingen mår. Andreas är nämligen förkyld, lite febrig och allmänt hängig. Stackars honom och dessutom är han ju man oxå;) och då vet man ju hur det är med förkylningar och män. Nej, förlåt älskling, det var inte meningen. Tycker faktiskt riktigt synd om dig och hoppas att du snart blir bättre, puss puss

Har tv:n på och just nu gjordes det reklam för dvd:n Varuhuset, tv-serien som gick mellan 1987 och 1989  och i 60 avsnitt("googlade" det, bara så ni inte tror att jag sitter inne med sådan kunskap, haha) När den gick på tv så tyckte jag den var superbra, men undrar vad man skulle tycka om den idag?;)...

Nu ska jag pyssla om älsklingen och hålla tummarna för att han snart är frisk igen och att jag slipper bli förkyld.

Skön tisdagkväll på er.
//Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0