Helgens slut
Nu närmare sig helgen sitt slut men varför går den alldeles för fort? Vill ju att det ska va helg så mycket längre än det är, känns som om vi skulle behöva det.
Vi har hunnit med en del, men som sagt det känns som om helgen skulle va mycket längre..

Igår provsmakade vi tårta inför bröllopet och det var både gott och svårt. Vi fick resterade smakprov med oss hem, så både igår och idag har vi haft väldigt gott till kaffet. Här kommer lite retning för gommen...



Jag tillbringade eftermiddag/tidigt kväll igår med att plantera lite på vår balkong. Det känns underbart att kunna plantera lite blommor och samtidigt längta efter en vår med sol och värme. Det var lite extra kul i år eftersom det var en "ny" balkong att pyssla på:) Jag hoppas på många sköna stunder på denna balkongen och hoppas att man snart kan sitta där och lapa in vårens sol. Lite hur det ser ut ser ni här:

             

Just nu sitter jag och lyssnar lite på "kärlekssånger" som vi kan tänka oss att ha på vår vigsel och en låt är bara så säker, den ska vi ha, men de andra får vi fundera lite på...lite tid till har vi ju trots allt...

Nu går det snabbt till att det blir tisdag morgon och jag bara bävar inför detta...vill verkligen inte, men vad har jag för val?
ja, ja tiden kommer och jag måste samla mig inför den...

God natt på er och sov så gott.
//Pernilla 

Kommentarer
Postat av: HG

Mysigt Nysarna!=)

2009-04-19 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0