Härlig lördag på stan...
....ja idag har vi varit på stan och vi började tidigt. Vi var i blomsteraffären redan vi halv tio. Vi kom faktiskt ganska så snabbt framtill vad vi vill ha för blommor  till vårt bröllop. Trodde faktiskt att det skulle vara svårare men hittar man något man faller för så blir det väl ganska så enkla val...
Efter lite mer tittande i affärer åt vi en lunch på "Bagelhouse", supergott som vanligt. Efter det var det så dags att träffa tärnorna för att prova klänningar:)
Det var superkul att träffa er, tjejer, och även om det inte var rätt färg på klänningarna så var ni bara såå fina.   

Vi var inte hemma igen förrän vid tre i eftermiddags och sen har vi bara tagit det lugnt.
Nu väntar vi med spänd förväntan på travresultatet och håller alla våra tummar för en vinst idag...

Skön lördag på er
//Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där ser man vad jag måste bli bättre på att gå in och uppdatera mig regelbundet på er blogg ju - skäms på mig bara:P för här finns ju massa saker jag vill kommentera, typ: "Tack tillbaka, vad trevligt det var att prova klänningarna och äta god lunch med er på stan" och "krya på er, stackars mysarna" när ni är sjuka och det är synd om er och ni behöver piggas upp även med andra små kommentarer som "det går över tills ni gifter er" hihi!;) Kram kram från de tre "Greenarna" =)

2009-04-19 @ 21:40:47
Postat av: Helen

ps. Med "lunch" menar jag för vissa öl och kanelbulle, hihi, här snackar vi kulinarisk superkombination! ;P

2009-04-19 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0