God söndag
Så var det redan söndagkväll och helgen har gått otroligt snabbt tycker jag. Jag har varit lite på halvfart, känt mig febrig och småförkyld, men det tycks inte bli något mer av det, får man hoppas. Både jag och Andreas är väldigt trötta just nu, men det är kanske våren man längtar efter? och sen är det just nu väldigt mycket bröllopsplanering och huvudet går på högvarv känns det som.
 
Vi har träffat prästen som ska viga oss och gått igenom vigselaktenoch där är en hel del planering kvar för oss att göra. Svårt att veta vilken musik/psalmer man ska ha? Solosång? m.m....

Nu har vi nästan precis kommit hem efter att ha varit iväg och provsmakat alternativ till vår bröllopsmeny. Det var bara så supergott och det var verkligen svårt att välja mellan de olika alternativen, men vi kom fram till vad vi vill ha och det kommer säkert bli hur bra som helst. "Mat-Tina", som vi kallar henne, som ska göra all mat är superduktig och jag känner att jag verkligen kan "överlåta" allt med maten till henne och samtidigt känna mig hur trygg som helst. Hon måste ha stått i köket hela dagen idag för att fixa med denna provningen.
I kväll så var Agneta oxå med, hon håller ställningarna när det gäller servering och det känns likadant där, henne kan man lita på:) Så skönt att ha med sådana människor att göra, dels för att det gäller en sådan stor dag för oss och dels för att jag har svårt att släppa kontrollen. Nu känns det som sagt hur bra som helst, skönt:) 

Det känns skönt att äntligen veta vad det kommer att bli för meny på bröllopet:) men samtidigt börjar alla tankar att snurra igen. Det är mycket saker runt omkring som ska fixas och inhandlas och man vill ju verkligen inte missa något. Fast vi har ju bra människor att luta oss mot och de har erfarenheten om vad som behövs runt om som tex tandpetare, extra toapapper, vinöppnare, fixa is....ja ni hör ju en salig blandning, hihi

Nu ska vi varva ner och ladda inför nästa vecka

Ha det gott
Kram
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0