12 timmar kvar
ja usch nu bär det snart i väg till pacemakermottagningen. Jag har precis tagit en extra dos av min hjärtmedicin och imorgonbitti är det en dubbel dos hjärtmedicin och en lugnande tablett som gäller...

Jag är oerhört rädd inför imorgon och har varit det nu i många dagar, så snart orkar jag inte ens va rädd längre, känns det som. Är så trött. Håller alla tummar jag har att det ska gå bra imorgon och att jag sen kan koppla av detta med pacemakerkontroll på 1år . Undrar hur mycket batteri det är kvar? ska jag kanske behöva byta pacemaker redan iår? Massa ovissheter som jag förmodligen får svar på imorgon.

Nu ska jag se på "Familjen annorlunda" och försöka att glömma besöket imorgon, men jag vet att det inte går...

Kramar från en väldigt rädd och orolig Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0