Vit som snö...
...vet att jag har haft den rubriken en gång förr, måste varit någongång i januari. Då hade jag hittat och beställt min brudklänning. Idag har jag sålt den. Känns lite sorgset och lite för nära inpå bröllopet, men samtidigt vet jag att jag aldrig kommer att ha den på mig igen. Det var en tjej som sett den i butiken och ville köpa den, men då sa hon i butiken att den inte gick att beställa mer och gav telenumret till mig. Förra veckan ringde tjejen och idag var hon alltså här. Hoppas att hon kommer att ha en lika underbar och fantastisk dag i klänningen som jag hade och att hon oxå kommer att känna sig så fin och överlycklig. De ska gifta sig den 8/8 och då kommer jag garanterat att tänka på dem:)

Idag har jag varit på jobbet igen och det känns enbart skönt. Fast jag undrar lite smått hur jag ska kunna lära mig alla rutiner och diagnoser;)...alla som jobbar där känns så säkra på sitt jobb och är hur trevliga som helst. Det verkar verkligen va en trevlig arbetsplats. Efter jobbet idag var jag och lämnade prover och tog ekg, det tog sammanlagt 1h och 20minuter, fatta vilken tid det tar att sitta i köer, men det blev gjort iallafall och resultaten får jag nästa vecka.

Just nu sitter jag i soffan och har balkongdörren öppen och bara njuter av vädret, solen skiner och och det mår jag bra av...

Sköt om er

Kramar
//Pernilla



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0